8C!

Heej, då har man precis klätt några skolbörcker. Skönt att ha det gjort. Skolan började ju idag vilket inte är det roligaste jag vet, men nu ska jag satsa på betygen och kanske komma in på nåt riktigt bra senare ;)

Vaknade 10 i 6! Ingen aning om varför men då asa jag mej upp och gjorde mej klar.. Vid kvart över 7 stod jag och mina grannar och snackade om mina jeans undertiden vi väntade på bussen. På bussen till skolan var det trevligt att sitta på min vanlga plats bredvid Lisan i det uppvärmda sätet vi alltid sitter i.
I skolan fick vi ny lärare i SO, alla mina lärare är ju gravida (i alla fall 3 av dom). Det var skönt att träffa alla men ändå inte alla, ganska störig klass fortfarnade.. Ingen har typ förändrats.. Men i alla fall gjorde vi några lekar med 8C, D och B.
Det var inte så kul men min klass vann ju!!
 
Nej nu ska ja ta mej en lur framför Tv:n!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0