Dag med Lisan

Hej, nu har Lisan precis åkt hem. Det var ju lite tråkigt för vi hade himla kul! Vi gick ju först i skolan vilket var jättetråkigt.. Vi har massa krav på allt! 8:an är verkligen jättetuff!! I alla fall tog vi bussen hem och nästan direkt gick vi ut och besökte Halos grav<3
Sen hade vi massa kul på mitt rum b.l.a gjorde jag en video om att vara gravid och Lisan en om att vara tönt och gilla hundar. Lisan fick även gå runt i hela mitt hus och säga "hubb" i varje rum.. hahaha lite knäppa är vi allt.. Sen gjorde vi SO läxa vilket gick rätt bra..
Hade mer kul sen sluta dagen på att vi gjorde stekta äpplen:)  Dom blev ganske bra men kladdigt!

Nu ska lilla jag sova, annars orkar jag inte upp imorgon!
NattiNatti








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0