Daisy´s

Godmorgon. Vaknade av en dröm om att jag sålde lotter i hela Skåne!! Det var läskkigt. Men jag vet var drömmer kommer ifrån.. Igår åkte jag med Lisan och hennes familj till Daisy´s. Vi va jättehungriga när vi kom dit så efter en stund beställde vi mat. Jag beställde Fish n Chips (stavning?). Det var jättegott. Sen plötsligt kom det jättemycket folk!(ja, det var ju bilträff) så jag, Lisan och Cina sålde lotter! Det var inte tråkigt men inte heller så jätte kul. Sen tog vi en kaffe(den satt fint) haha. Cina börja tjata på oss.. 5 minuter senare hade vi en glass i handen..  Sen kom Lisans kompis Martin och va med oss. Han var jättesnäll.
När vi hade sålt lotter till nästan alla där så gick vi och träffade "Någon" som Lisan så gärna ville träffa.. Sen gick vi därifrån för dom börja va med andra. Mer kommer jag inte på just nu men det var jättekul och GOTT!


Efter skolan igår åkte jag med mamma och Sanna till stan. Vi gick till Specsavers och kollade min syn.. Jag var närsynt och hade brytningar på vänster öga så jag fick köpa glasögon. Skit dyrt va det...
Dom kommer om 2 veckor...

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag va med Lisan!<3

Slänger fram några sköna bilder från igår :P
 
Kramar!!!!
Lisan och CC!

CC och hennes jättelånga hår!

Min goooooda mat!

Lakrispuck är alltid lika gott!


Kommentarer
Postat av: Lisans mamma

Stackars dig Desse.Ni var ju så söta och fina och ingen kunde väl motstå er.........;) Men vi vill gärna ha med dig på fler saker nu när du tillhör den innersta kretsen.

2009-08-29 @ 14:40:01
Postat av: Louise

Älskar lakrispuck :)

2009-09-01 @ 19:09:58
URL: http://myaffairwithclothes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0