Gulliga små 6:or

Heej, idag i skolan var det lugnt men ändå lite stressigt.. På hemkunskapen glömde jag boken och Ulf verkade lite sur..
Sen när sen andra gruppen av klassen var klara i köket var det vår tur, och vi skulle hacka lök! Gissa om det sved i ögonen och det var säkert folk som grät i smyg hihi.. Jag jobbade med Lisan och hon fick ta ansvar mohaha.
På bussen hem fick Lisan en muffins i nacken haha. Det var lite kul men det tyckte inte hon, det blev ett litet matkrig men jag slapp undan att få något på mej..
När man tänker efter är dom nya 6:orna jättesmå och dom flesta är riktigt söta!

Nu sitter jag och har prcis tatt en skän lur och snabbat igenom matteläxan. Och nu ska jag in i duschen!
Hejdååå!!!


P.S  Om du läser detta Lisans mamma så får jag hoppas att det går bra om jag följer med till Daisy´s på fredag för det säger Lisan! :)<3


Kommentarer
Postat av: Lisans mamma

Det är helt ok Desse hade nästan räknat med dig ;)

2009-08-26 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0