Härlig sömn!

Goooodmorgon!!! Vaknade för en stund sen och somnade om lite, men  nu är jag uppe, det var jätteskönt att sova ut efter att ha  haft så kul med Lisan.
Idag vet jag inte vad jag ska göra men jag är ganska baksugen så får se vad som händer...
Ska nog steka mej ett par äggmackor till frukost, eller bara köra den vanliga men ändå ovanliga remoulad-mackan... jättegott..
Igår märkte jag att jag hade jätteont i vänster öga där det verkar sitta en jätteliten blåtira..det gör ont idag med :(
Apropå att ha ont så gjorde de lite ont när Lisan rev mej över halsen igår, det var inte meningen förståss men jag fick ett sår i alla fall.. Kan kalla det för minne för en dag eller två..<3

Magen börjar låta och det är dags för....FRUKOST!!!

kramkram


Kommentarer
Postat av: Lisaan!!!

Lisan hääääär!! Jag jag hörde nog inte riktigt vad du sa bakom trädet, jag blev ju aaaaaaaaas rädd! :O:O:O woW!! men jag skrev inte det vi gjorde på bekas rum heller... :D haha hon kanske läaser min blogg någon gång då och blir arg på oss! :O hehe! :D:D ahhaha jag fick fan inte in bildernas :(:(:(::(:(:(:(:((::( skulle lägga in alla roliga!! ÄSLKARDIG<3333

2009-08-12 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0