Roliiiig dag med Lisan!<3

Heej, imorse fick jag gå och möta Lisan så det gjorde jag då.. hon ringde och frågade var jag tog vägen så vi skrek högt för att höra om vi va nära varran, det verkade som det så när vi lagt på gömde jag mej bakom ett träd och väntade, när hon kom hade hon en cykel som hon gick och ledde(stavning?) så jag blev lite irriterad över att hon inte cyklade istället.. i alla fall så såg hon mej till slut när jag stack fram huvudet och då blev hon skiträdd! haha, på väg hem till mej låtsades jag va sur, vilket funkade såklart så jag fick som jag ville.

När vi kom hem satt vi på mitt rum och gjorde miner och skrämdes hihi, sen åt vi två piggelin var gott gott.
Vi lockade även varandras hår vilket blev väldigt kort på mej men ändå lite gulligt, Lisans hår la sej direkt så jag fick locka om det, jättejobbigt.. Sen gick vi ner på Beckas rum med varsett glas iste och skulle se film när hon ändå inte är hemma, men TV:n var för kompliceras för våra söta små hjärnor, så vi fick hitta på lite annat...

Vi hade lite kul med mobilerna och sprang konstigt efter min syrra med..
När vi väl var ute gick vi till baksidan av mitt hus där det är en åker så vi sprang och satt på hö/halm bollar!! väldigt skojsigt.. Ja vi gjorde en massa saker jag inte kommer på nu.. Men vi hade jättekul (tycker jag). Så det får i göra om kanske på fredag?!  Här får ni massa bilder!!!!!!!

Pusshaj!!!!<33



SOM NI SER HAR VI ALDRIG VARIT RIKTIGT KLOKA! OCH OM VI ÄNDRAR PÅ DET BLIR LIVET TRÅKIGT!!!! ÄLSKAR DEJ LISAN<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lisan

Älskar dig me!!!!!!!!!!!!!!<333333333

2009-08-11 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0