Seg dag..

Tja, igår kväll var jag med Lisan till 11.. hoppas inte jag är störig för hennes föräldrar och sånt, men jag och Lisan hade i alla fall kul.. Igår kväll hade Becka en kompis här och han var snygg och självklart skämde jag ut mej och fick honom att skratta åt mej...
Inatt var det jättevarmt så jag har lagt en madras i datarummet, här är det svalt och skönt.. Åkte till solhaga med mamma efter en kvav morgon framför TV:n .. Var ute efter två höga krukar och fina blommor, men jag ville inte slösa på mina pengar så det blev några söta(men inte för små) krukor och två gulliga blommor i stället. Det funkar det med.. Sen när jag kom hem somna jag vid TV:n lite och för en stund sen gjorde jag bearnässås (stavning?).. nu är det dags för mat. Äntligen!!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0