Sölvesborg

Hej, i helgen var jag i Tredenborg och ja var där med familjen(utom Becka) och ett par släkingar. Det var trevligt och sånt, vi gick runt lite i Sölvesborg och titta i affärer, om vanligt hade jag inte pengar så det blev bara en glass till mej.
Sen åkte vi hem och åt mat sen på kalas! Matilda har fyllt 13 och det firades med kakor och en smarrig tårta med vit choklad!

Idag var det en jättejobbig gympa vilket bevisade att jag måste förbättra min kondition så jag kan orka med! Fick en urdålig tid på springandet och jag hatar det!!
I alla fall sen på slöjden fick vi välja sy eller trä, sy valde jag och det är lugnt och skönt!
Nu ska jag snart göra en massa jobbig läxa! TRÅKIGT!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0