Stan med mamma.

Hejhej, kom precis hem från stan. Var där med mamma och köpte present till min kusin, men passade också på att handla lite till mej. Jag köpte tröja och örhängen från hm, jeans från BikBok och andra örhängen från Accent, jag ÄLSKAR örhängen!! I alla fall efter det åkte jag hem och nu håller ja på att packa, ska sova hos Lisan inatt. Men först ska Fadde ha typ filmkväll så dit ska vi först. Jag och Lisan ska nog ta bussen till Ellie sen från henne till stan.. Så det ska bli kul att träfffa tjejrna! Har typ inte gjort det i sommar alls! :/

Fick en praktisk plånbok av mamma med idag! Skit cool är den! haha nästan i alla fall..

Ha det fint!! Slänger upp lite bilder på fin fina örhängen ja köpte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in , ska vi följas åt?

2009-08-13 @ 17:00:37
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0