Stranden!

Hejhej, idag var´jag på stranden med familjen, ja hann inte packa upp innan jag sprang ner till vattnet.. det var inte varmt först men vågorna var jättestora så man kände ändå inte om man frös.. vi skulle möta min farbror(pelle), faster(cia) och min kusin(matilda) där med, efter en liten stund kom Matilda springande ut i vattnet så dom hade anlänt!
Vi badade och badade och badade hela tiden! Sen kom min andra farbror(stefan) och faster(lisa) dit med.. så dom tog också ett dopp efter att Stefan tatt tämpen på vattnet hahah Badkruka.. Vi fikade lite och åt, sen ner i vattnet igen.. när pappa skulle bada hade han sin hatt på sej och dök med den och sånt ´haha lite konstig... senare när bara jag och Matilda va i vattnet kom han ut igen och fråga om vi hade sett hans hatt haha klaant! nu ska ja spela sims 3!

kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0