Stranden!

Tjapp!, idag var jag med Lisan och Ellie på stranden. Det var skit kul! Fast jag var ensam om att inte hoppa från bryggan.. Varmt i vattnet var det med och solen stekte så jag brände mej på vaderna inte så skönt, jag solade i för sej nästan bara ryggen så det är inte så konstigt.. Vi träffade lite galet folk och fjortisar som blängde ner på oss. Lisan har fått en ny kompis! (en liten kille som tog henne på foten) haha, och Ellie besökte mest toan. Kissig av allt saltvatten kanske.. Vi träffa Lollo, Sofia, Malin och Matte där med, det var ju trevligt dom minutrarna..I alla fall får man ju hoppas att man blir brun nån gång denna sommaren! Men det är snyggt att va blek som en fis med förståss :P
Nu ska jag vänta på att Lisan ska komma till mig :D <33
AAAAAJ! Jag märkte just att jag är bränd på hela baksidan! Det gör jätteont att sitta här! Ska gå och ta After Sun på mej nu!


Kram





Kommentarer
Postat av: Lisan

seriöst ta väck den bilden när jag ligger med uppsatt hår, seriöst jag ser tjock ut!!! jag kan ta veck den med röd klänning :'( nu!!!!!!!!! seriöst

2009-08-07 @ 19:14:07
Postat av: ellie

men öööh, jag är helt äcklig på bilderna ju :( jaja, vi hade skitkul iaf! :D<3

2009-08-07 @ 20:20:03
URL: http://elliiebell.blogg.se/
Postat av: Frida

du är snyggast !! <3 // frida <333

2009-08-07 @ 21:51:20
URL: http://fridaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0