Tjejkväll och sova hos Lisan.

Heej,  kom precis hem från Lisan efter en rolig kväll med henne, när vi kom hem från Faddes typ tjejkväll  så satt vi och skrattade och snackade till natten, sen somna vi men vaknade lite igen och snackade men snabbt somna vi som bebisar..  På morgonen hade Lisan sovit längre än mej helt otroligt!!:O  
Vi käkade en mumsig frukost sen upp på rummet igen och kaste kattleksak på varandra hahah. Sen plötsligt var det mat/lunch, spagetti och köttfärssås, gott gott.. Sen var vi uppe och hade en massa kul kan inte skriva allt vi gjorde men det var trevligt... Snabbt som ögat var klockan kvart i 6 och vi satt fortfarande i pyjamas!!
Var tvungen att åka hem sen.. Men imorgon ska vi till stan och shoppa lite :)
Jag ska köpa pennskrin... eller var det kläder..*STRESS*   *STRESS*   ... Åh neeej nu blir jag nervös!!!!!!! :'(

I alla fall på tjejkvällen hade Fadde bakat god kladdkaka som vi hade vit chokladsås på MUMS! Det var trevligt att träffa alla tjejerna men synd att alla inte var särskilt sociala :(

ÄLSKAR ER TJEJER!!<33


Kommentarer
Postat av: Lisaan

as äcklig bild! :O

2009-08-14 @ 23:18:02
Postat av: Lisan

jag vaknde före dig :O

2009-08-14 @ 23:19:03
Postat av: ellie

ÖÖÖH! ÄCKLIG BILD PÅ MIG! haha

2009-08-17 @ 10:29:42
Postat av: Ida

hej där, ni verkar ha haft det väldigt trevligt :), måste bara säga att du har en fin design :)

2009-08-17 @ 10:43:27
URL: http://peaceandlooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0