Vatt med Tess

Tja, kom precis hem från Tess. Det var riktigt kul att va med henne det var ju jättelänge sen vi va ensamma. Men i alla fall vi satt och snacka och va lite vid datan.. det var egentligen meningen att vi skulle plugga spanskan men det var ett ord vi inte fatta så vi sket i allt.. Istället gjorde vi kaffe och tittade på Världarnas krig. Vi hann se en bra bit innan min pappa kom och hämtade mej..
Tack för en kul dag Tess<3


Igår glömde jag att blogga men jag var i alla fall med Lisan och det var skojsigt..Vi kollade på Män som hatar kvinnor och den var skitbra! Sen larva vi oss som vanligt och gjorde dagen kul tills hon skulle hem..

Senare på kvällen pkte jag till farmor & farfar och käkade en massa vaniljbullar, såna men socker på.. Jättegott!

TACK FÖR HELGEN!!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0