en knasig helg och en tråkig måndag

I helgen var det som sagt filmkväll med Fia, Lollo, Ida och Lisan och jag såklart.. Lollo hade godis och det vräkte jag i mej! vi såg på House Of Wax först, den var läskig men ändå ganska bra.. Paris Hilton dog!
Sen såg vi Marly och jag och där grät alla utom Fia och Ida. Sen såg vi en till men jag tror inte ni vill se hur jag stavar den så fel. jaja, det var i alla fall jättekul.
Sen när dom åkt hem var jag pigg som en ... hmm.. groda? Men Lisan bara somnade så ja... där låg jag och furmulerade medans det blåste som fan!

Idag har skolan varit lite seg och jag är sämst på höjdhopp!  Men sen kom jag hem med ett svullet öra och somnade!


Hugs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0