allt från müsli till piercingar

hej, idag vakna jag hemma hos Lisan av musik och skrik på hög volym.. Vi gick upp och åt müsli vilket var mycket gott och sedan åkte vi till stan. 
När vi kom dit skildes vi åt från Helena, Cina och Amanda. Jag och Lisan gick lite till Candy Plock sen till Jasmin för att ta mitt hål i brosket. Det gjore ont i början sen släppte de helt!
Vi gick lite rundor i stan, träffade några och köpte varsin ring innan vi gick till Wass där Lisan pierca sej i snibben.. Tror det heter det. Det såg ut att göra ont men det blev jättefint.


  
Mitt♥                                  ♥                 Lisans♥



Hugs♥


Kommentarer
Postat av: Lisan

:D<3

2009-09-24 @ 16:58:42
Postat av: Malin

Hej, vad kul att du gjort ett litet inlägg om att ta hål i örat :) Om du vill ha en liten reklambanner på din blogg med Butik Jasmin så säg bara till så skickar jag en kodlänk till dig :)

Ha en toppenvecka och blogga lugnt :)



Kram Malin / Jasmin & Friends

2009-09-28 @ 20:00:54
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0