Fest

Hade fest igår med tjejerna. Det var skojsigt med en massa presenter:P Och allt annat förstås. Eve och Fadde hängde med mej hem och Eve var envis som fan så vi gjorde två tårtor. Min var bäst den jag gjorde. Sen gjorde vi chokladbollar och brownies eller vad det heter. Det blev i alla fall gott. Sen när alla kom åt vi en massa sen gick vi ut och gick i köpinge och träffa några killar och söte Max!
Efter festen sov Fadde hos mej, hon kunde inte komma hem. Hon vakna jättetidigt och gick ner till TV:n men min syrra.. När jag vakna var hon inte där så jag gick runt och letade och sånt.. haha.
Idag måste jag plugga....

Hugs!


Kommentarer
Postat av: ¨Lisan

hhahaha party!! :D du det stavas brownies* :D <33333

2009-09-12 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0