Gudstjänst och Lisan?

Idag vakna jag vid 10 och fick stressa om jag skulle hinna till gudstjänsten. När jag väl kom dit kom Lisan nästan samtidigt, så vi gick in och satte oss i kyrkan. Jag hade lovat att vänta på Emma men det hade jag glömt så där stod hon och vänta. Hon smsa att vi skulle ut och hämta henne men hon kom stormande in sen.
Det var ett dop i kyrkan och mina grannar var faddrar till barnet som döptes. Det var ganska intressant att se men det var en massa barn som skrek hela tiden. Vi sjöng och sånt sen gick jag och Lisan hem till mej och hade kul. Eller ja direkt när vi kom hem åkte vi med mamma och handlade.. Vi fick varsin liten låda med physalis som är så himla gott så det åt vi upp snabbt när vi kom hem.
Vi hade en massa annat roligt för oss också förtås. 
Vi beställde familje pizza innan och det var smaskens!

Nu ska jag packa gympa kläderna och sova!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas Physalis! :P<333333

2009-09-06 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0