Konfirmation!

Hej, somna igår så jag kunde inte skriva, men i alla fall igår när bussen anlände vid köpinge kyrka, gick jag, Lisan, Emma, Filippa och Ida hem till mej och alla sprang på toa utom jag. Jag glömde det helt enkelt. Sen gick vi till församlingshemmet och träffade alla som va med i konfa-gruppen. Dom flesta har jag gått i samma klass med men det var en ny tjej med.. Det var jättekul faktist och våra ledare var jättesnälla. Ibland har jag svårt att vara tyst.. T.ex som igår.. Jag ställde alla frågor som poppade upp i huvudet tills vi fick fika!
 
Dagen var riktigt kul i alla fall.  + att föräldrarna kom dit och pratade och skrattade så högt att vi inte hördes mer! haha.

IDAG// Skolan var jättedryg och gympan ville man bara dö av. Det var någon staffet som var jättejobbig. Men med den turen jag sällan har vann faktist mitt lag!

Pusshaj!


Kommentarer
Postat av: victoria

Tack för att du röstade ! :)

2009-09-03 @ 20:52:11
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0