Morgongalen!

Morsning korsning! Vaknade vid 7 helt otroligt olikt mej. Läste några sidor i boken sen upp till TV:en. Efter lite morgon-gympa(gå upp från trappan till frukostbordet) började jag öva på alla engelska-verb. Men det blev jättetråkigt så nu sitter jag här och tråkar. Jag kan ju passa på att berätta om gårdagen:)

Efter den tråkiga men roliga skolan titta jag på TV och åt mat. Sen åkte jag och mamma till maxi och jag shoppade sånt hårbortagningsmedel till benen. Det tog slut direkt när jag kom hem!! jag tror jag använde för mycket.. Aldrig mer sånt! På maxi var det en liten fågel som flög runt därinne. Hoppas den hittade någon mat!
Ikväll ska vi grilla med några gäster.. Men vad ska jag hitta på nu?? Lisan har nog inte tid att va så jag ska nog ringa en signal tiill kusinen och se vad hon har för sej.

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Oscar&Victoria

Tjaa !

fin blogg du har!

orkar inte skriva en kommentar om hur bra min blogg är och hur gärna jag vill att du lägger till mig på bloglovin, men vi gillar din blogg, och har precis startat en blogg som handlar om musik. Vi kommer att uppdatera varje dag och skriva hejvilt om all sorts musik, om du har någon låt du vill att ska vara med eller om du vill att vi lägger till varandra på blogg lovin är det bara att skriva !

/Victoria&oscar.



Http://livingmusic.blogg.se

2009-09-05 @ 16:05:06
URL: http://livingmusic.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Tack så jättemycket! Designen har jag gjort själv. Kram TereseErica

2009-09-06 @ 11:42:52
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0