My little baby

Var med självaste Lisan idag, vi hade lite brottning och jag bet henne lite på halsen.. hon hade såna söta söndagsstrumpor och satt och lindade in ett bord med bandage haha.
Vi hade mer kul såklart! Vi kom in på ämnet om voodoo-dockor med.
Sen när Becka skulle hämta mej kom hon med en cykel och jag hade ingen jacka! dum man kan va. I alla fall tänkte jag inte på de så hon börja skjussa mej men det var en omväg genom mölle rundan först! onödigt. Direkt när vi hade börjat börja de regna en massa! jag hade glasögonen på mej så jag såg inget och när vi kom hem till slut var jag genom blöt överallt så kläderna och skolböckerna hängdes på tork. Sen poppa jag popcorn och hade en värmekudde och låg och myste.


Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: lisan

det stavas skjuts ^^*

2009-09-14 @ 15:21:44
Postat av: becky

hahahahahhahahaha det va väl trevligt med en liten cykeltur i regnet:D

2009-09-14 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0